Hvordan kan jeg hjælpe?
Jeres employer brand er et sammensurium af dét I er, dét I siger og dét potentielle medarbejdere tænker om jer. Målet med employer branding er at skabe sammenhæng blandt de 3 perspektiver, så I øger kontrollen med jeres employer brand. Og fremstår skarpt, relevant og autentisk.
For at lykkes med det, kræver det et rigtigt godt indblik i jeres målgruppe. Derfor vil et samarbejde med mig altid være med målgruppen i centrum i hele processen - fra fastlæggelse af forretningsstrategiske mål til udfærdigelse af konkrete "produkter".
Efter 15 års beskæftigelse med forretningsudvikling, kommunikation og markedsføring er min rygsæk fyldt med en lang række metoder og værktøjer - særligt med afsæt i design thinking og adfærdsdesign.
Jeg kan fx hjælpe med:
Eksekvering af virksomheders løbende indsatser gennem en fast samarbejdsaftale
Facilitering af employer branding strategiprocessen
Organisatorisk implementering - understøttelse med forandrings- og ledelseskommunikation
Indsigtsarbejde - brugerrejser, markedsundersøgelser og research
Kommunikationsprodukter - kernefortælling, præsentationer, materialer og annoncering
Facilitering og undervisning