Sådan tiltrækker du de bedste kandidater.
Hver gang.

Få opskriften på at skabe et stærkt employer brand, og slip en gang for alle bekymringerne om manglende ansøgninger og ubesatte stillinger.

✔︎  Få overhånden i et trængt jobmarked

✔︎  Find ud af hvad dine drømmekandidater leder efter

✔︎  Simple steps, du kan tage i brug med det samme

 

Før din arbejdsplads ind i en anden liga. Rekrutterings-superligaen.

I minikurset får du opskriften på, hvordan du skal tilrettelægge din rekrutteringsindsats, så du tiltrækker de bedste kandidater.

Du får også den simple ”sweet spot”-model, du lige nu mangler, som gør det let at finde ud af, hvilken position din virksomhed skal indtage for at fremstå som en attraktiv arbejdsplads.

Og så kommer du til at høre om den ene fejl, du ikke må lave, hvis du vil lykkes med din rekruttering – men som de fleste virksomheder alligevel begår igen og igen.

✔︎ Opdag årsagen til, hvorfor mange virksomheder kæmper med deres rekruttering

✔︎ Lær hvordan du bygger et employer brand, der ikke kræver et kæmpe annoncebudget

✔︎ Kom i gang med at tilrettelægge en rekrutteringsindsats, der taler til en meget større pulje af drømmekandidater


Lær at bygge et attraktivt employer brand
- uden at være brand- eller marketinghaj.

Livet som kommunikations- eller HR-ansvarlig bliver en hel del sjovere med et stærkt employer brand.

Med afsæt i strategien ved du og dine kolleger præcis, hvad dine drømmekandidater leder efter, og hvad der gør jer til noget helt særligt. I ved, hvad der skal siges og gøres – og har en klar plan for, hvordan I step for step bygger jeres employer brand, så de rette medarbejdere har lyst til at blive en del af holdet.

❌ Slut med generiske og ineffektive jobannoncer.

❌ Ikke flere famlende opslag på sociale medier.

❌ Farvel til panik-bestillinger af præsentationsfilm med tandpastasmil og high-fives i solnedgangen.


👋 Goddag til et langsigtet, strategisk arbejde, der trækker i den rigtige retning.

Lyder det rigtigt i dine ører?

Så kom med på minikurset. Din arbejdsplads og jeres kommende employer brand har brug for din hjælp.


Efter minikurset ved du:

✔︎ Hvordan du bygger en employer branding strategi

✔︎ Hvordan du finder ud af, hvad jeres drømmekandidater leder efter

✔︎ Hvordan du målretter indsatser mod kandidater, der ikke aktivt søger jobs

✔︎ Hvordan du kommer i gang med at styrke jeres rekrutteringsindsats med det samme

✔︎ Hvilke typiske fejl, du skal undgå (som de fleste virksomheder alligevel begår)

 

Hej, jeg hedder Karen

Jeg er din underviser på dette minikursus.

Jeg er selvstændig kommunikationsrådgiver med speciale i employer branding – og jeg hjælper virksomheder med at styrke deres employer brand.

Jeg har i mit tidligere arbejdsliv stået i spidsen for rekruttering og branding – og ved, hvor svært det kan være at få de rette kandidater i tale.

 Men jeg har fundet en metode, der kan bringe dig helt tæt på din målgruppe – og gøre dig i stand til at tilrettelægge indsatser, så de rette personer bliver nysgerrige på at lære mere om dig og din arbejdsplads.

 

Nogle vil have dig til at tro, at det er dyrt og svært at skabe et employer brand

At det kræver et astronomisk annonce- og kampagnebudget for at lykkes.
Eller en kæmpe afdeling af kommunikationsfolk.

Lyt ikke til dem.

For her er sandheden👇

Et stærkt employer brand bliver ikke skabt af annoncer og kampagner.

Det er faktisk det modsatte.

Et stærkt employer brand kræver at I skræller af, og tør vise, hvem I virkelig er. Hvad I står for. Det handler om at være i øjenhøjde og reel. At dele succeser såvel som fejl. Et stærkt employer brand giver nemlig outsidere et kig ind i virksomheden. Ikke et poleret, perfekt glansbillede. Men et autentisk og ægte kig-ind, så de kan mærke om det er et sted for dem.

Et stærkt employer brand handler om at finde sin position – og skabe klarhed. Og det kan jeg hjælpe med.

Hop med på minikurset og lær hvordan.